Mare grijă la bani și la contul bancar: Banca Transilvania oferă așa ceva gratuit acum
Banca Transilvania vine în ajutorul clienților care ar putea avea probleme cu contul bancar. De data asta e vorba de-o opțiune gratuită care te scapă de unele bătăi de cap.
În 2020, mai mult ca niciodată, au fost tot felul de manevre prin care hoții au încercat să golească conturi bancare. Banca Transilvania vrea să prevină mai mult astfel de tentative.
Banca Transilvania a anunțat acum că BT Visual Help va fi mai util ca niciodată. Acest serviciu e gratuit, iar în septembrie banca anunța că prin acesta cele mai accesate opţiuni au fost următoarele: istoric tranzacţii, verificarea sumelor blocate pe card, modificarea limitelor tranzacţiilor cu cardul, solicitarea extrasului de cont şi consultarea detaliilor despre diferite obligaţii de plată către bancă.
De acum poți contesta tranzațiile în orice moment, direct de pe telefon. Ca să faci asta, trebuie să accesezi BT Visual Help. E simplu: suni la numărul 0264 308 000 și primești un SMS cu linkul către platformă. Asta e tot. Iar acolo, dacă vezi ceva ciudat în cont, contestezi.
Probleme majore cu conturile bancare, nu doar la Banca Transilvania
Recent, Bitdefender a transmis că în septembrie se atingea un maxim zilnic de 38% dintre toate mail-urile asociate serviciilor financiar-bancare marcate drept mesaje spam, dar lucrurile se înrăutățeau o lună mai târziu. Practic, se atingea un nou vârf de șase din zece astfel de mesaje care erau frauduloase. În noiembrie, circa o treime din totalul mesajelor ajunse în inboxul oamenilor urmăreau să-i înșele, un volum uriaș care aduce riscuri pe măsură.
Multe dintre mesajele trimise reproduc corespondența legitimă prin internet cu o bancă. Acestea conțin logourile autentice, un format vizual specific băncii respective, formulări firești și terminologie de specialitate, de aceea depistarea capcanelor este mult mai dificilă decât se întâmpla până acum.
Poți cădea foarte ușor în plasă mai ales când accesezi în grabă mail-ul de pe telefon sau de pe tabletă și nu aloci timp suficient mesajului citit. Numărul mesajelor care pretind a fi trimise în numele băncilor a explodat în contextul în care tranzacțiile bancare, administrarea conturilor și cumpărăturile se fac mai frecvent online decât fizic în contextul actual.